Πολιτική Αλλαγών & Επιστροφών
1. Αλλαγές Προϊόντων
Αν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε, μπορείτε να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Για να προχωρήσετε στη διαδικασία, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 550994 ή μέσω email στο order@medusashop.gr, για να λάβετε έγκριση και οδηγίες.
Προϋποθέσεις για την αλλαγή:
- Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.
- Πρέπει να βρίσκεται στην πλήρη, αρχική του συσκευασία, χωρίς φθορές.
- Είναι απαραίτητο να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς και όλα τα σχετικά έγγραφα (π.χ. καρτελάκια).
Σημαντικές Διευκρινίσεις:
- Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές χωρίς την απόδειξη αγοράς.
- Προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά δεν αλλάζονται και δεν επιστρέφονται.
- Τα μεταφορικά έξοδα για την επιστροφή του προϊόντος και την αποστολή του νέου επιβαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
Τα δέματα επιστροφής αποστέλλονται στα παρακάτω στοιχεία:
- Παραλήπτης: MEDUSA GROUP ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε.
- Διεύθυνση: Πλατεία Δημοκρατίας 1, Τ.Κ. 54629, Θεσσαλονίκη
- Τηλέφωνο: 2310 550994
2. Λανθασμένες Αποστολές
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε ενημερώστε μας άμεσα στο 2310 550994 ή στο order@medusashop.gr.
Σε αυτή την περίπτωση, η αντικατάσταση γίνεται χωρίς καμία δική σας οικονομική επιβάρυνση.
3. Ελαττωματικά Προϊόντα
Παρόλο που ελέγχουμε όλα τα προϊόντα πριν την αποστολή, σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν με κατασκευαστικό ελάττωμα, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.
Θα σας δώσουμε οδηγίες για την επιστροφή του, η οποία πρέπει να γίνει με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (Easy Mail) με χρέωση παραλήπτη (δική μας χρέωση). Αν επιλέξετε να το στείλετε με διαφορετική εταιρεία, τα έξοδα αποστολής θα επιβαρύνουν εσάς.
Μετά τον έλεγχο του προϊόντος, θα προχωρήσουμε σε αντικατάσταση. Αν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, μπορείτε να επιλέξετε ένα άλλο, ισάξιο προϊόν ή να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων.